torsdag 1. mai 2014

Jeg velger meg april

For en april! Jeg er veldig glad i vinter, men når vinteren først har vært så dårlig har det passet meg helt perfekt at våren bestemte seg for å bringe en smak av varm solsommer :) Vi har fått gått mye med bæremeisen og vært ute i hagen en hel del, med litt mindre tøy har det jo vært adskillig lettere å leke for små hender. Småføttene har nå gått fra å helst ville krabbe inn igjen, til å mer enn gjerne ville krabbe ut! Det liker vi :)
Av diverse helsemessige årsaker ble ikke påska helt som planlagt i år, men vi fikk allikevel tilbragt noen dager til fjells, i fantastisk nydelig påskevær! :) Og mor selv fikk til en aldri så liten nydelig vårskitur med superKikki! Det var min første ordentlige topptur på nesten to år (med lite trening), skal si det sved i lårmusklene den siste biten, enda det egentlig ikke var noen tung tur. Men det var en utrolig deilig følelse å komme seg til topps! Som alltid :) Så var det bare å nyte nedkjøringen.
Pappaturføttene, som var satt ut av spill, var ikke særlig fornøyd med å måtte være i ro, men han kommer nok ganske snart tilbake! :)

Drømmer er viktig, for store og små :)


Hun stusser på hva dette grønne er. Litt skummelt er det faktisk!




Hun elsker å øve seg på å gå, helst hele tiden, dagen lang!

Tur på Kolsåstoppen :)


VÅR =)


Toppen av Ruten i Espedalen :) 

Nydeligfantastiskherlig VÅRSLUSH!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar